Mercator Pika kartica
V Termah Dobrna lahko vaš oddih plačate s Pika kartico, tudi na obroke brez obresti. Zbirajte in unovčujte pike znotraj bonitetnega obdobja ter koristite različne dodatne ugodnosti in popuste, ki so namenjeni imetnikom Pika kartice.
Imate Mercator Pika kartico? Izkoristite ugodnosti!
- Zbiranje in unovčevanje pik ob plačilu bivanja ter vseh dodatno koriščenih gostinskih, masažno-lepotnih ter medicinskih storitev Term Dobrna v času bivanja s prenosom stroškov na račun sobe. Plačilo se izvede na hotelski recepciji. Pike se ne pridobijo za plačilo turistične takse in enkratne prijavnine.
- Možnost plačila v enkratnem znesku ali na obroke z zeleno ali zlato plačilno Pika kartico.
- Posebne mesečne ugodnosti na izbrane ponudbe bivanja za imetnike Pika kartice.
Vsi imetniki Pika kartice lahko na recepciji hotela pri plačilu storitve bivanja ter dodatno koriščenih gostinskih, masažno-lepotnih in medicinskih storitev v terminu bivanja zbirajo in unovčujejo pike znotraj bonitetnega obdobja ter koristijo ugodnosti in popuste, ki so namenjene imetnikom Pika kartice. Pike se ne pridobijo za plačilo turistične takse in enkratne prijavnine.
Za nakup darilnih bonov Term Dobrna ni možen pripis pik. Prav tako ni možno kupiti darilnih bonov z unovčitvijo zbranih pik.
Obročno plačilo s plačilno kartico Pika (zeleno ali zlato) je možno skladno s splošnimi pogoji poslovanja izdajatelja kartice in v okviru limita, s katerim stranka razpolaga. Terme Dobrna nimajo vpliva na višino limita posameznika. Pri možnosti plačila do 12 obrokov znaša najnižji znesek nakupa na obroke 100 EUR, minimalni znesek obroka pa 20 EUR. Pri možnosti plačila od 13 do 24 obrokov znaša najnižji znesek nakupa 520 EUR, minimalni znesek obroka pa 40 EUR.
Pravila bonitetnega sistema veljajo enako za vse Pika kartice (modra, zelena in zlata) in so namenjene fizičnim osebam. Bonitetni sistem temelji na zbiranju in unovčevanju pik s Pika kartico, katere izdajatelj je Mercator d.o.o.
Bonitete Pika kartice se izključujejo z ostalimi komercialnimi popusti, s koriščenjem bonitet iz drugih bonitetnih programov ali z ostalimi komercialnimi dogovori.
V Termah Dobrna je možna uporaba fizične Pika kartice, uporaba aplikacije trenutno ni možna.
Bonitetni sistem – zbiranje in unovčevanje pik
Štiri bonitetna obdobja:
- od 1. februarja do 30. aprila,
- od 1. maja do 31. julija,
- od 1. avgusta do 30. oktobra in
- od 1. novembra do 31. januarja.
Nakup, enak ali višji od 1 €, prinaša pike, ki se zbirajo na računu imetnika kartice.
Primer zbiranja bonitetnih pik:
- od 1,00 € do 1,99 € = 1 pika
- od 2,00 € do 2,99 € = 2 piki
Pri nakupu na obroke se priznajo bonitetne pike le za vrednost prvega obroka.
Boniteta oziroma prihranek Pika kartice je izražen v obliki zbranih bonitetnih pik. Ko dosežete določeno število pik, lahko unovčite vrednost bonitete za plačilo storitve bivanja ter dodatno koriščene gostinske, masažno-lepotne in medicinske storitve v terminu bivanja (s prenosom stroška na račun sobe) tudi v Termah Dobrna.
Število zbranih pik | Vrednost prihranka v EUR |
600 pik | 20 € |
1800 pik | 100 € |
Pike je mogoče pridobiti le ob plačilu storitev na recepciji hotela, naknaden pripis pik oz. pripis pik na Pika kartico po zaključenem računu ni možen.
Unovčenje pik predstavlja popust pri nakupu storitev. Ob unovčenju bonitetnih pik se unovčeno število pik odšteje od skupnega števila pik. Na unovčeno vrednost prihranka ni možno pridobiti pik niti jih zamenjati za gotovino ali le delno unovčiti.
Terme Dobrna d.d. ne prevzemamo odgovornosti za unovčene pike na izgubljenih ali ukradenih karticah.
Reklamacije v zvezi z bonitetnimi pikami je mogoče uveljavljati v roku 8 dni od nakupa/plačila storitev ali prejema obvestila o obveznostih. Vse informacije vezane na samo Pika kartico pridobite na brezplačni telefonski številki 080 20 80 – Mercator podpora uporabnikom.